HOS FRISSAN

 
Såhär blev alltså resultatet! Så jäkla nöjd. Klippte säkert en dm på det, och färgade precis som jag bestämde mig för igår ljusa slingor för att få bort de gula tonerna. Känns så skönt och fräscht! Var ju lite orolig eftesom att jag aldrig klippt mig här tidigare, men tjejen som klippte mig var verkligen hur duktig som helst. Vi höll på nästan i två och en halv timme (?!) innan det var färdigt. Till och med fixat och färgat ögonbrynen nu, dock är jag inte lika nöjd med dem, gillar inte formen riktigt. Men kanske handlar det om att man ska vänja sig vid att faktiskt ha ögonbryn som syns? Ni ska få se hur jag ser ut senare så får ni själva bedömma. Aja, inte mycket som slår känslan av att ha ett nyklippt och ett välmående hår! Bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback